behtarinpezeshkan

دکتر معصومه فرامرزی

آدرس

تبریز – ولیعصر – تقاطع خیابان عارف و مخابرات – به سمت خیابان مخابرات – ساختمان راش – طبقه هشتم

تلفن مطب

041-33103447/041-33103844/090227936279

توضیحات

تحلیل لثه بعد از ایمپلنت یک بیماری عفونی است که باعث التهاب و تورم در بافت‌های نرم لثه و از دست دادن استخوان اطراف یک ایمپلنت می‌شود. بهداشت نامناسب و کاشت ایمپلنت‌های دندانی باکیفیت پایین، از مهم‌ترین دلایل ایجاد آن است و به نام پری ایمپلنتیت شناخته می‌شود.

تحلیل لثه بعد از ایمپلنت یکی از بیماری‌های التهابی دهان و دندان است که متأسفانه در ۲۰ درصد افرادی که بیش از یک سال از کاشت ایمپلنت آن‌ها گذشته است، دیده می‌شود. در این بیماری، بافت نرم اطراف ایمپلنت دندان به‌مرور عفونی‌شده و شروع به تجزیه می‌کند. مهم‌ترین علائم تحلیل لثه در ایمپلنت، عفونت و التهاب، درد، تورم، مشکل در گاز گرفتن و جویدن است.

پسروی لثه با ایمپلنت معمولاً به دلیل بهداشت نامناسب دهان و دندان ایجاد می‌شود و با ترکیبی از تمیز کردن عمیق و درمان ضد میکروبی می‌تواند درمان شود. اما اگر درمان آن جدی گرفته نشود، ممکن است نیاز به برداشتن و تعویض ایمپلنت باشد و حتی ایمپلنت شکست بخورد و نیاز باشد تا توسط دندانپزشک از لثه خارج شود.

شناسایی زودهنگام علائم عقب نشینی لثه بعد از ایمپلنت می‌تواند از نیاز بیمار به عمل جراحی جلوگیری کند.

دندان ها به عنوان یکی از ملاک های زیبایی صورت شناخته می شوند و به همین دلیل از اهمیت زیادی برخوردار می باشند. بنابراین بسیاری از افرادی که به دلایل مختلف ایمنی و بهداشتی دندان های خود را از دست داده اند به سراغ روش های دیگر می باشند که از این روش ها می توان به ایمپلنت دندان اشاره کرد.

بدین منظور خانم دکتر معصومه فرامرزی به عنوان یکی از مجرب ترین و بهترین پزشکان ایمپلنت و بیماری های لثه کشور در کلانشهر تبریز فعالیت داشته و سعی در بهبود و درمان هم میهنان عزیز کشور دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.