behtarinpezeshkan

دکتر غلامرضا امینی

آدرس

تهرانخیابان شریعتی – حیابان کلاهدوز (دولت) – قبل از بلوار کاوه – خیابان اخلاقی غربی – خیابان مطلبی نژاد – کوچه لعل – پلاک 5

 

تلفن مطب

09308047769 / 021-22639304 / 021-22642277

توضیحات

بیماری‌های قلبی علت اصلی مرگ‌ومیر در ایران و بسیاری از کشورهای جهان ازجمله ایالات‌متحده است. اصطلاح بیماری قلبی به چندین نوع بیماری قلبی اشاره دارد. در ایران، شایع‌ترین نوع بیماری قلبی، بیماری عروق کرونر (CAD) است که می‌تواند منجر به سکته قلبی شود. مرگ‌ومیر ناشی از بیماری‌های قلبی در ایران به حدی زیاد است که با آمار مرگ ناشی از سوانح جاده‌ای در رقابت است و حتی اخیراً از آن هم پیشی گرفته است.

بنابراین می‌بینیم که با تغییر سبک زندگی، بیماری‌های کشنده قلبی نیز راه خود را به زندگی مردم پیدا کرده‌اند و هرساله افراد زیادی بر اثر بیماری‌های قلبی جان خود را ازدست‌داده و یا با عوارض ناشی از آن گلاویز هستند.

واژه بیماری قلبی معمولا برای اشاره به حمله قلبی اشاره میشود، با اینحال بیماری قلبی شامل سایر بیماری‌های قلب از جمله بیماری عروق کرونر، نارسایی قلبی، سکته قلبی، آریتمی قلبی و کاردیومیوپاتی می‌باشد.

 پزشک متخصص قلب وظیفه درمان و رسیدگی به بیماری های قلبی را دارد.

قلب به عنوان مخزن خون و پایه ی گردش خون و اساس بدن ، باید توجه بیشتری گذاشته شود و با کوچک ترین احساس نقص و مشکل و درد حتما به پزشک معالج مراجعه شده و پیشگیری های لازم صورت بگیرد.

بدین منظور آقای دکتر غلامرضا امینی به عنوان یکی از مجرب ترین و بهترین پزشکان قلب و عروق کشور در کلانشهر تهران فعالیت داشته و سعی در بهبود و درمان هم میهنان عزیز کشور دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.