behtarinpezeshkan

دکتر مهدی ناصراسلامی

آدرس

ارومیه چهارراه شورا – خیابان ورزش – روبروی ورزشگاه الغدیر – جنب ورودی ساختمان ابن سینا

تلفن مطب

044-33224085 / 044-33486932

توضیحات

بیماری ها و اختلالات عروقی، یکی از شایعترین علل ناتوانی و حتی مرگ و میر در سراسر دنیا هستند. خطر برخی اختلالات عروقی از جمله آنوریسم ها، می تواند به شکلی برق آسا به اوج خود برسد و حتی بیمار را از پا دربیاورد.

اصطلاح بیماری عروقی هر شرایطی را که بر شریان‌ها، رگ‌های خونی، سیاهرگ‌ها و مویرگ‌های حامل خون تأثیر می‌گذارد، در بر می‌گیرد. همچنین بخش لنفاوی نیز با این بیماری‌ها در ارتباط است. رگ‌های لنفاوی، رگ‌های کوچکی هستند که از طریق آنها مایعی به نام لنف، حاوی گلبول‌های سفید خون که با عفونت مبارزه می‌کنند، از بافت‌ها به داخل خون می‌رود. بیماری عروقی شامل لیست طولانی از بیماری‌ها می باشد.

از آنجایی که قلب یک عضو حیاتی است، باید از آن محافظت و رعایت شود. قلب که جای خود را در سیستم گردش خون می‌گیرد، می‌تواند به شدت تحت تأثیر آسیب‌های جزئی قرار گیرد. این اندام حیاتی که برای سلامتی و زندگی انسان بسیار مهم است، دی اکسید کربن را از تمام بافت‌های بدن جمع‌آوری می‌کند. همچنین مسئول حذف مواد زائد متابولیک است.

جراحی عروق  که به عنوان جراحی قلب و عروق نیز شناخته می‌شود، نام کلی عمل‌هایی است که بر روی قلب و چهار رگ اصلی و عروق محیطی توسط جراحان قلب و عروق انجام می‌شود. دلیل انجام عمل جراحی عروق (CVC) این است که درمان مشکلی که در نتیجه معاینات بیمار در قلب یا عروق تشخیص داده شده است، برای حل آن با دارو یا روش‌های دیگر کافی نیست. در این صورت نباید جای نگرانی باشد.

بیماری‌های عروقی با افزایش سن شایع‌تر می‌شوند، اما افرادی که سابقه خانوادگی بیماری‌های عروقی و قلبی دارند و همچنین زنان باردار یا هرکسی که بیماری‌های قلبی مانند کلسترول بالا یا فشارخون بالا دارند، در معرض خطر بیشتری قرار دارند. سبک زندگی ناسالم همچنین می‌تواند منجر به مشکلات عروقی شود که در میان افرادی که سیگار می‌کشند، چاق یا کم‌تحرک هستند، یا افرادی که مدت‌زمان زیادی ثابت می‌ایستند یا برای مدت طولانی می‌نشینند، شایع‌تر است.

قلب به عنوان مخزن خون و پایه ی گردش خون و اساس بدن ، باید توجه بیشتری گذاشته شود و با کوچک ترین احساس نقص و مشکل و درد حتما به پزشک معالج مراجعه شده و پیشگیری های لازم صورت بگیرد.

بدین منظور آقای دکتر مهدی ناصراسلامی به عنوان یکی از مجرب ترین و بهترین پزشکان جراحی عروق و جراحی عمومی کشور در کلانشهر ارومیه فعالیت داشته و سعی در بهبود و درمان هم میهنان عزیز کشور دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.