behtarinpezeshkan

وقتی در فضای کسب و کار از مدیریت منابع انسانی حرف می‌زنیم، نخستین مفهومی که با آن درگیر می‌شویم «شغل» است.

رابطه‌ای که یک شرکت، کسب‌و‌کار یا سازمان را به اعضای خود وصل می‌کند «شغل» است و تقریباً هیچ‌کس حاضر نیست بدون عنوان شغلی مشخص با یک مجموعه کار کند. چون با مشخص شدن شغل و عنوان شغلی، تعهدات فرد به یک مجموعه و متقابلاً تعهدات آن مجموعه به فرد شفاف‌تر می‌شود.

بخش بزرگی از اصطلاحات تخصصی مدیریت منابع انسانی هم به نوعی با واژه‌ی شغل ساخته شده‌اند: «موقعیت شغلی، فرصت شغلی، رضایت شغلی ، عملکرد شغلی، شرایط احراز شغل ، مسیر شغلی و …»

پس اگر قرار است به عنوان کارشناس یا مدیر منابع انسانی فعالیت کنید، باید پیش از هر چیز مفهوم شغل را بشناسید و با ماهیت شغل آشنا باشید. همه‌ی مباحث و اصطلاحاتی که در مدیریت منابع انسانی مطرح می‌شوند، فقط زمانی معنا پیدا می‌کنند که ابتدا تعریف شغل برای شما شفاف شده باشد.

تعریف شغل چیست؟ به چه کسی شاغل می‌گوییم؟

بسته به این‌که به سراغ چه فرد یا نهادی بروید، تعریف شغل و شاغل متفاوت خواهد بود. به عنوان نقطه‌ی شروع، می‌توانیم به سراغ مرکز آمار ایران برویم.

واضح است که مرکز آمار ایران به واسطه‌ی وظیفه و مأموریتش باید اصطلاحات مختلف را تعریف کند تا بتواند آن‌ها را اندازه گرفته و گزارش‌های دوره‌ای خود را ارائه دهد. مرکز آمار ابتدا تعریف کار را ارائه کرده و بر اساس آن شغل و شاغل را هم تعریف کرده است

همان‌طور که می‌بینید، تعریف شاغل از نظر مرکز آمار ایران بسیار سهل‌گیرانه است. در حدی که اگر شما تمام سال‌های قبل را بیکار باشید و در هفته‌ی گذشته مثلاً یک بار یک نفر را سوار خودرو خود کرده و از او کرایه گرفته باشید، در گروه «افراد شاغل» قرار می‌گیرید.

اگرچه این نوع تعریف شغل و شاغل می‌تواند برای اقتصاددان‌ها و آمارگیران به کار بیاید، اما برای یک مدیر منابع انسانی چندان مفید نیست. پس بهتر است به سراغ تعریف‌های دیگر برویم.

سازمان بین‌المللی کار (ILO) تعریف متفاوتی از کار و شغل دارد که به آن‌چه ما در جامعه به عنوان شغل می‌شناسیم نزدیک‌تر است .

اما برسیم به سوال اصلی که چگونه از منزل کسب و کار داشته باشیم؟

امروزه کسب و کار های خانگی رونق فراوانی یافته اند به خصوص با افزیش چشمگیر مخاطبین اینستاگرام و همچنین افزایش فالور های پیج و… نیازمندی به شغلی به نام ادمینی محیا شد .

ادمینی شغلی می باشد که شما می توانید با تهیه کردن دوره های ادمینی و گذروندن این دوره ها به عنوان ادمین در شبکه های اجتماعی فعالیت کنید.

همچنین اگر به دنبال ادمین برای کسب و کار اینستاگرامی خود هستید پیشنهاد ما انتخاب مجموعه های ارائه دهنده خدمات ادمینی می باشد که تنها مجموعه در این زمینه باتیس گرفی می باشد.

کسب و کار مطرح دیگر ، طراح و برنامه نویس وب سایت می باشد چرا که امروزه کسب و کار اینترنتی رونق یافته و بروز ترین و کم دردسر ترین راه ممکن برای کسب درآمد از طریق وب سایت می باشد.

راه ها و روش زیادی برای آموزش طراحی وب سایت وجود دارند ولی آموزش اصلی طراحی وب سایت آزمون و خطا و کسب دانش فردی می باشد.

اگر به دنبال بهترین فرد یا مجموعه برای طراحی وب سایت می باشید مجموعه باتیس گرفی یکی از بهترین و ارزان قیمت ترین مجموعه های طراحی وب سایت تخصصی می باشد.

حقوق ادمین پیج اینستاگرام چقدر است؟

اگرچه کسب درآمد از ادمین پیج اینستاگرام به چندین عامل بستگی دارد که به آن‌ها اشاره کردیم، اما یک روند کلی نیز برای این کار وجود دارد. در پیج‌های کوچک، حد متوسط حقوق ادمین بین 2 تا 6 میلیون تومان است. برای پیج‌های متوسط میزان درآمد بین 6 تا 15 میلیون تومان است و اگر پیج بزرگ و مشهور باشد، سطح درآمد از 15 میلیون تومان بیشتر خواهد بود.

همچنین برخی از ادمین‌ها نیز به شکل درصدی با کارفرما توافق می‌کنند. به این صورت که هر چقدر درآمد پیج باشد، درصد مشخصی از این درآمد به ادمین تعلق می‌گیرد.

نکات طلایی برای افزایش حقوق ادمین‌ های اینستاگرام

شما فکر می‌کنید برای بالا بردن درآمد ادمین اینستاگرام چه راه‌هایی وجود دارد؟ آیا افرادی که از این طریق درآمدهای بالای 40 میلیون تومان کسب می‌کنند، افراد خاصی هستند؟ در پاسخ باید گفت که این افراد راه‌های طلایی برای مدیریت پیج اینستاگرام را می‌دانند.

از جمله این نکات باید به موارد زیر اشاره کنیم:

شناخت الگوریتم های اینستاگرام

حالا اینستاگرام بیشتر از قبل هوشمند عمل می‌کند و می‌تواند از طریق ربات‌های خود و بازخورد کاربران بفهمد چقدر برای تولید محتوا وقت صرف کرده‌اید. هر چقدر که نرخ تعامل یک پست در همان ساعات اول بیشتر باشد، اینستاگرام آن پست را در بخش اکسپلور نمایش می‌دهد تا تعداد فالوورها افزایش یابد.

همچنین هر چقدر پست‌های شما لایک بیشتری دریافت کند، سایر پست‌های شما نیز در قسمت فید کاربر نمایش داده می‌شود.

انتشار پست در زمان درست

از دیگر نکات حرفه‌ای برای افزایش حقوق ادمین اینستاگرام پیدا کردن زمان درست برای انتشار محتواست. به این معنا که بدانید فالوورهای صفحه در چه زمانی آنلاین می‌شوند. برای پیج‌های مختلف با توجه به گروه سنی مخاطب، ساعت آنلاین نیز متفاوت است. برای مثال اگر مخاطب پیج زنان خانه‌دار باشند، در هر ساعتی از روز ممکن است آنلاین شوند. اگر مخاطب پیج کارمندان دولتی هستند، باید از ساعت 14 عصر به بعد منتظر آنلاین شدن آن‌ها باشید.

همان طور که در مقاله بالا ذکر شد برای انتخاب بهترین گرافیست برای طرح های خود حتما باید به سمت مجموعه های گرافیکی بروید چرا که این مجموعه ها بهترین طراح ها را برای مجموعه خود انتخاب می کنند.

یکی از این مجموعه ها باتیس گرفی می باشد که علاوه بر خدمات گرافیکی گسترده و طراحی سایت و سئو و پروژه های ادمینی ( فول ادمین – تولید محتوا – کامنت گذار – دایرکتر ) ، طراحی وب سایت اختصاصی و خیلی ارزان ارائه میدهند و شما می توانید با کمترین هزینه صاحب بهترین ها شوید.

مثلا در مجموعه گرافیکی باتیس گرفی خدمات گرافیکی : طراحی لوگو – طراحی بنر سایت – طراحی پست و استوری اینستاگرام – طراحی بنر متحرک – طراحی کاراکتر – طراحی ست اداری – طراحی پرتره – تصویر سازی محیط – طراحی استوری موشن – طراحی کارت ویزیت – طراحی کاور موزیک – طراحی کاتالوگ – طراحی لوگو تایپ – طراحی لوگو مفهومی – طراحی موکاپ – طراحی آیکون – طراحی جلد کتاب – طراحی پوستر تبلیغاتی – طراحی وکتوری – نمایه سازی پست های اینستاگرام – روتوش عکس از کار های گرافیکی این مجموعه می باشد که در کنار آن طراحی وب سایت اختصاصی و سئو  و پروژه های ادمینی ( فول ادمین – تولید محتوا – دایرکتر – کامنت گذار ) نیز انجام می دهند.

بنابراین اگر به دنبال بهترین طراح گرافیکی برای کسب و کار دائم یا موقت خود هستید مجموعه باتیس گرفی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.