behtarinpezeshkan

دکتر حمیدرضا رخصت یزدی

آدرس

تهران – بلوارکشاورز بین کارگر و جمالزاده جنب ازمایشگاه نور پلاک 95 طبقه 3

 

تلفن مطب

09026692888 / 021-66928340

توضیحات

مسائل بی شماری در این دنیا وجود دارد که می تواند بر روی بدن انسان تاثیر بگذارد. این تاثیر می تواند بر روی مغز انسان هم اعمال شود و منجر به بیماری های مغز و اعصاب شود.

اینگونه بیماری ها، از مسیرهای گوناگونی بر روی مغز تاثیر می گذارند؛ فیزیکی، بیوشیمیایی یا راه های دیگر. در این شرایط، نتایج ایجاد شده مخرب بوده و کمک های پزشکی می بایست برای بیمار انجام شود.

بیماری های مغز و اعصاب می‌توانند مجموعه‌ای از حالت‌ها و اختلالاتی باشند که عموماً عضلات، رگ‌ها، نورون‌ها و سیستم عصبی مغز را درگیر می‌کنند. این بیماری‌ها می‌توانند در ناحیه‌های مختلف مغز و نخاع تأثیر بگذارند و علائم و عوارض مختلفی را ایجاد کنند.

مغز ما مرکز کنترل بدن است و تمامی بخش‌ها و ارگان‌های مختلف بدن تحت نظارت مغز است. به همین دلیل بیماری های مغز و اعصاب تاثیر زیادی روی کل بدن دارند. مغز رشد، نمو و عملکردهای بدن را تنظیم می‌کند و تمام افکار، احساسات و اعمال ما از مغز شروع می‌شود.

در واقع مغز بخشی از سیستم عصبی است. شبکه‌ای از اعصاب سیگنال‌هایی را از بدن و دنیای بیرون به نخاع و مغز می‌رسانند. مغز این سیگنال‌ها را پردازش می‌کند و پاسخ‌ها را از طریق نخاع و اعصاب به بیرون ارسال می‌کند.

مغز و اعصاب به عنوان پایه و اساس بدن ، باید توجه بیشتری گذاشته شود و با کوچک ترین احساس نقص و مشکل و درد حتما باید به پزشک معالج مراجعه شده و پیشگیری های لازم صورت بگیرد.

بدین منظور آقای دکتر حمیدرضا رخصت یزدی به عنوان یکی از مجرب ترین و بهترین پزشکان مغز و اعصاب کشور در کلانشهر تهران فعالیت داشته و سعی در بهبود و درمان هم میهنان عزیز کشور دارند.

توضیحات تکمیلی

جهت ویزیت تلفنی (غیرحضوری) با شماره تلفن 02166928340 و جهت ارسال مدارک با واتساپ 09026692888 تماس حاصل فرمایید.

جهت دریافت نوبت ویزیت اورژانسی با شماره تلفن 09026692888 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.