behtarinpezeshkan

امیر رضائی

آدرس

تهرانشهرک غرب بلوار فرحزادی خیابان سپهر پلاک 13 طبقه اول

 

تلفن مطب

09120764741 / 09350698844 / 021-88360164

توضیحات

مسائل بی شماری در این دنیا وجود دارد که می تواند بر روی بدن انسان تاثیر بگذارد. این تاثیر می تواند بر روی مغز انسان هم اعمال شود و منجر به بیماری های مغز و اعصاب شود.

اینگونه بیماری ها، از مسیرهای گوناگونی بر روی مغز تاثیر می گذارند؛ فیزیکی، بیوشیمیایی یا راه های دیگر. در این شرایط، نتایج ایجاد شده مخرب بوده و کمک های پزشکی می بایست برای بیمار انجام شود.

بیماری های مغز و اعصاب می‌توانند مجموعه‌ای از حالت‌ها و اختلالاتی باشند که عموماً عضلات، رگ‌ها، نورون‌ها و سیستم عصبی مغز را درگیر می‌کنند. این بیماری‌ها می‌توانند در ناحیه‌های مختلف مغز و نخاع تأثیر بگذارند و علائم و عوارض مختلفی را ایجاد کنند.

مغز ما مرکز کنترل بدن است و تمامی بخش‌ها و ارگان‌های مختلف بدن تحت نظارت مغز است. به همین دلیل بیماری های مغز و اعصاب تاثیر زیادی روی کل بدن دارند. مغز رشد، نمو و عملکردهای بدن را تنظیم می‌کند و تمام افکار، احساسات و اعمال ما از مغز شروع می‌شود.

در واقع مغز بخشی از سیستم عصبی است. شبکه‌ای از اعصاب سیگنال‌هایی را از بدن و دنیای بیرون به نخاع و مغز می‌رسانند. مغز این سیگنال‌ها را پردازش می‌کند و پاسخ‌ها را از طریق نخاع و اعصاب به بیرون ارسال می‌کند.

مغز و اعصاب به عنوان پایه و اساس بدن ، باید توجه بیشتری گذاشته شود و با کوچک ترین احساس نقص و مشکل و درد حتما باید به پزشک معالج مراجعه شده و پیشگیری های لازم صورت بگیرد.

بدین منظور آقای دکتر امیر رضائی به عنوان یکی از مجرب ترین و بهترین پزشکان مغز و اعصاب کشور در کلانشهر تهران فعالیت داشته و سعی در بهبود و درمان هم میهنان عزیز کشور دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.